ВАШ БУХГАЛТЕР.kharkov.ua
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.
ВАШ БУХГАЛТЕР.kharkov.ua

Добро пожаловать на форум бухгалтерской поддержки. Быстрая бухгалтерская помощь предпринимателю от компании Ваш бухгалтер. Данный портал так же содершин интересную тематическую информацию. Бухгалтерские услуги в Харькове для разного рода предпринимателей.

Компания "Ваш бухгалтер".

Пт Янв 13, 2012 7:57 am автор Admin

Компания "Ваш бухгалтер", г.Харьков, предоставит Вам бухгалтерские услуги:
*Ведение бухгалтерского и налогового учёта.
*Документальное оформление, восстановление бух учета.
*Квалифицированное ведение кадрового учета и делопроизводства... И прочее,подробнее здесь.
- Контактная информация:
Адрес электронной почты:
eska_byh@inbox.ru
Телефонные номера:
  • (050) 401-11-62

  • (097) 650-10-40

  • (063) 228-79-14

Ирина …

Комментарии: 0

Ноябрь 2024
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Календарь Календарь

Поиск
 
 

Результаты :
 


Rechercher Расширенный поиск


Вы не подключены. Войдите или зарегистрируйтесь

Якщо підприємством — платником податку на прибуток поновлені втрачені (зіпсовані) документи, то до якого податкового (звітного) періоду та до складу яких витрат слід включати такі підтверджені витрати?

Перейти вниз  Сообщение [Страница 1 из 1]

Ирина


Admin


Згідно з п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі — ПКУ) витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПКУ.

Порядок визнання витрат та їх склад для платників податку на прибуток встановлено ст. 138-139 ПКУ.

Відповідно до п. 139.1 ст. 139 ПКУ, до складу витрат не включаються, зокрема, витрати, які не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів такий платник податку має право письмово заявити про це органу державної податкової служби та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом із поданням розрахунку податкових зобов’язань за звітний податковий період. Платник податків зобов’язаний відновити втрачені, знищені або зіпсовані документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження такої заяви до органу державної податкової служби, митного органу.

Тобто у разі поновлення платником податку зазначених документів в наступних податкових періодах, то такі підтверджені витрати включаються до витрат за податковий період, на який припадає їх поновлення.

Крім того, відповідно до п. 138.11 ст. 138 ПКУ при визначенні об’єкта оподаткування платники податку мають право враховувати у складі витрат суми витрат, не віднесені до складу витрат минулих звітних податкових періодів у зв’язку з втратою, знищенням або зіпсуттям документів, що підтверджують здійснення витрат, установлених цим розділом, та підтверджених такими документами у звітному податковому періоді.

Зазначені в цьому пункті витрати, здійснені в минулі звітні роки, відображаються у складі інших витрат, а ті, які здійснені у звітному податковому році, — у складі витрат відповідної групи (собівартості реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат тощо).

Консультує Ірина ВОРОТИНЦЕВА,
головний державний податковий інспектор відділу взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю ДПС у Херсонській області.

Вернуться к началу  Сообщение [Страница 1 из 1]

Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения